poniedziałek, 6 kwietnia 2020

#zostańwdomu - wspólna zabawa z dzieckiem:)

Witajcie,
Mam nadzieję, że pamiętacie o trwającej akcji Filigranek - do każdego zamówienia, bez względu na jego wartość, otrzymacie kostki z imieniem GRATIS. 
Należy tylko w komentarzu wpisać wybrane IMIĘ.
https://www.filigranki.pl/
Chcę dziś Wam pokazać, jak razem z moimi córkami - Milenką (6 lat) i Izą (4 lata) ozdobiłyśmy takie kosteczki. Był to naprawdę świetny czas a dla mnie też lekcja cierpliwości;)
Pierwszego dnia dziewczyny z zaciekawieniem obejrzały materiały a potem cierpliwie nakładały klej podczas sklejania baz. 



W międzyczasie powstały nawet krokodyle:D 

A kuku!

Kolejnego dnia wybrałyśmy dziewczyńskie papiery i okleiłyśmy bazy kostek


Trzeciego dnia dziewczynki pomalowały farbkami literki oraz nakleiły na kosteczki różne ozdoby
 


 


A tak prezentują się gotowe kostki


Bawimy się razem z Klubem Twórczych Mam - zrobione z mamą w kwietniu
https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/04/zrobione-z-mama-kwiecien.html

4 komentarze:

  1. Pomysł rewelacyjny! Dziewczynki zadowolone, a to najważniejsze :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace. Dziewczyny super ozdobiły te kartoniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tworzyłyście dziewczyny! Nie ma to jak współpraca i rozłożenie pracy w czasie...warto było :)
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysł i mnóstwo pracy. A dzieciaczki bardzo zadowolone ze wspolnej pracy <3 <3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń