sobota, 25 kwietnia 2020

Czekoladownik dla dziewczynki

Moja kolejna inspiracja na blogu Filigranki to czekoladownik dla dziewczynki
Bazę czekoladownika okleiłam papierami z kolekcji Cute&Co, jednej z mojej ulubionych kolekcji dziecięcych. Dodałam także piękną tekturkową ramkę.


Zgłaszam na wyzwania:
- Dowolna praca z tekturką na blogu MiszmaszPapierowy
https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-55-dowolna-praca-z-tekturka.html
- Optymistycznie z paleta barw na blogu Klubu Twórczych Mam
https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/04/wyzwanie-goscinnej-projektantki.html


9 komentarzy:

  1. Przepiękna praca! :) Dziękuję za udział w moim kwietniowym wyzwaniu organizowanym na blogu Szuflady! :) Pozdrawiam,
    papierowo.mi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne karteczki :). Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i pomysłowe opakowanie dla czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten jelonek, pióra i girlandy...a całość prezentuje się fantastycznie!! :)dzięki za wspólną zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny czekoladownik :) Czekolada w takim opakowaniu MUSI smakować wyśmienicie :)
    Dziękuję za zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczo!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkości w takim opakowaniu smakują szczególnie, a zresztą co tam słodkości ;) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń