wtorek, 14 lipca 2020

Ślubny exploding box z krzesłami 3D

Cześć, moja dzisiejsza inspiracja dla Filigranek to ślubny exploding box. Wykorzystałam papiery Marry me od Mintay papers. Są absolutnie idealne do tego typu prac:)
Główną ozdobą są krzesła 3D o idealnych wymiarach do boxa.                    
Z filigrankowych tekturek skorzystałam jeszcze z borderów na wieczko, napisu Mąż&Żona od którego odcięłam balonik;) oraz cudnego serca

Zapraszam do oglądania:)











Zgłaszam na wyzwanie Kolory lata na blogu Altair Art
http://www.altairart.pl/2020/07/wyzwanie-72020-challenge-72020.html

5 komentarzy:

  1. Wpaniały box. Super te krzesełka wyglądają. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ,ziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy box. Dziękuję za wspólną zabawę z ALtair Art, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja, wszystko bardzo mi się podoba, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń