niedziela, 17 listopada 2019

Kurs na świąteczną ozdobę

Na blogu Filigranek ukazał się mój kurs na świąteczną ozdobę.
Powstał na bazie dwóch baz w kształcie gwiazdek
Wykorzystałam też kilka filigrankowych tekturek: klik, klik, klik oraz klik.

Do wykonania stojaczka potrzebujemy:

- dwa arkusze świątecznych papierów (u mnie z kolekcji White Christmas)
- dwie bazy w kształcie gwiazdki;
- różniste tekturki świąteczne (ja moje wcześniej zembossowałam na gorąco)
- sizal;
- kulki styropianowe;
- kwiatki (z białego foamiranu zrobiłam trzy poisencje);
- gaza;
- listki i inne elementy wycięte wykrojnikami oraz/lub z arkusza papieru
- dowolne ozdoby jakie nam wpadną w oko:)
Bazy gwiazdkowe przecięłam w miejscach złączeń, otrzymując w ten sposób cztery gwiazdki. 
Każdą z nich obrysowałam na ciemnym papierze oraz wycięłam, zrobiłam to samo na jaśniejszym papierze, jednak tym razem gwiazdki były troszkę mniejsze. Wszystkim wyciętym gwiazdkom lekko postrzępiłam brzegi.
Za pomocą kostek dystansowych skleiłam wszystkie warstwy
 Każdą gwiazdkę ozdobiłam za pomocą tekturek oraz innych dodatków






Za pomocą cienkich pasków papieru skleiłam sąsiadujące ramiona gwiazdek

A tak prezentuje się moja ozdoba:)
 
Zgłaszam na wyzwania:

Napis na blogu ScrapandMe
https://blogscrapandme.blogspot.com/2019/11/wyzwanie-62-napischallenge-62-sentiment.html

Bomb(k)owo na blogu Scrapek.pl
http://scrapek.blogspot.com/2019/11/wyzwanie-nr-82-bombkowo.html

Inspiracje - świąteczne projekty  na blogu DIY zrób to sam
http://diytozts.blogspot.com/2019/12/inspiracje-swiateczne-projekty.html

8 komentarzy:

  1. Wspaniała ozdoba i super kurs. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny kursik i piękne ozdoby <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ozdoby!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne gwiazdki, tworzą wspaniałą , klimatyczną ozdobę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ozdoba, kapitalnie się prezentują te złączone gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń