niedziela, 22 kwietnia 2018

Kolejna kartka na Komunię

 Moja kolejna kartka na Pierwszą Komunię Świętą. Jak wspominałam w poście wcześniej, bardzo lubię takie robić:) Wybrałam pastelowy, "brudny" róż, ozdobna tekturkę, białe kwiatki oraz listki wycięte z papieru czerpanego. Mam nadzieję, że będzie to wyjątkowa pamiątka tego szczególnego dnia dla Natalii. 




Prace zgłaszam na wyzwania:

- #19 Moodboard na blogu Sklepik Gosi (wybrałam pastelowe kolory)

Komunia z tekturką blog sklepu EgoCraft



Ten dzień blog sklepu BloomCraft


8 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna kartka:) Ślicznie wygląda pod tekturką wytłoczona? serwetka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna karteczka, a kwiatki są urocze. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i taka delikatna!
    Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie komunijne fajne, ale ta chyba najbardziej mi się podoba, jest taka delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka!
    Dziekuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i delikatna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń