czwartek, 23 maja 2013

Ostatnie dla mam:)

Ostatnie kartki dla wspaniałych mam. Ostatnim razem pokusiłam się na mapkę, dziś też dwie bliźniacze kartki wykonana zgodnie z mapką na blogu Namaste. Kwiatki zrobiłam z wrzosowego papieru czerpanego, a listki wycięłam niezmiennie z papieru zielonego.




Posyłam prace na wyzwania:
- Mama na blogu sklepu Na strychu (wykorzystałam moje ukochane wykrojniki listki magnoliowe, wykrojnik z zestawu owale, wykrojnik listki z tego zestawu, kwiatki wycięłam ze środkowego kwiatka z tego zestawu)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna
    dziękuję za udział w zabawie
    Teo
    NAMASTE

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna:)podoba mi się to zestawienie kolorystyczne:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe rozwiązanie kolorystyczne - KI DT Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i w ładnych kolorkach :)
    Dziękujemy za udział w zabawie u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń